5 Nisan 2012 Perşembe

Eski erkek arkadaşı geri kazanma formülü kitabını oku

Eski erkek arkadaşınızı yeniden elde edin..
Eski erkek arkadaşı geri kazanma formülü kitabını oku
Eski erkek arkadaşı geri kazanma formülü kitabı eski erkek arkadaşını geri kazanmak isteyen bayanlara yönelik hazırlanmış bir e-kitaptır.
Türkiye’de bu konuyla ilgili ayınlanan ilk kitaptır. Yurtdışında çok satan kendi alanındaki kitaplardan uzmanları tarafından hazırlanmış ve bayan okuyucularına sunulmuş.
Eski Erkek Arkadaşı Geri Kazanma Formülü  kitabı nın özetinde,erkek pisikolojini ve bilinçaltı teknikleriyle erkek arkadaşını geri kazanmak isteyen sadece bayanlara yönelik hazırlanmış pdf formatında bir kitap olması.
Bunun yanınsıra kitapta kafanızı karıştıracak  işe yaramayan hiçbir bilgi bulunmuyor.Eski Erkek Arkadaşı Geri Kazanma Formülü Kitabında anlatılanların
hepsi, eski erkek arkadaşınızı en kısa sürede geri kazanmak için birebir gözlem, deneyim, ve araştırmalara dayanarak, sıradan bayanların bile kolaylıkla uygulayabileceği şekilde hazırlanmış.

Eski Erkek Arkadasi Geri Kazanma Formulü Kitabı özeti ise kısaca eski erkek arkadaşınızı geri kazanma konusunda size avantaj sağlayacak bilinçaltı tekniklerinden ve aşamalarından bahsetmektedir

Eski Erkek Arkadaşı Geri Kazanma Formülü  kitabını okuduğunuzda ne kadar değerli oldugunun farkına varacaksınız.
Eski Erkek Arkadaşı Geri Kazanma Formülü isimli kitabın en iyi yanı ise, sıradan bayanların bile kitapta anlatılan taktiklerle eski erkek arkadaşını kolaylıkla etkileyebilmeleridir.
Kitabın yazarınında söylediği gibi, 'eski sevgilinizi etkilemek için Angelina Jolie kadar güzel olmanıza yada herhangi bir başka özelliğe sahip olmanıza gerek yoktur. Hatta ortalamanın altında bir dış görünüşe sahip son derece sıradan bir bayan bile olabilirsiniz. Merak etmeyin, burada öğreneceğiniz taktikler ile ayrıldığınız erkek arkadaşınız sizi dünyanın en muhteşem kadını olarak görecektir.

Eski Erkek Arkadaşı Geri Kazanma Formülü” isimli kitapta anlatılan taktikler, yerli ve yabancı birçok ilişki koçu tarafından saati $200’lık özel terapi seanslarındaki bilgilerle eşdeğerdedir.
İnternet kullanıcıları bayanlara özel şuan kampanya dahilindedir
KİTABIN NORMAL FİYATI 129 TL
KISA BİR SÜRE İÇİN 39 TL
KİTABI İNCELEMEK İÇİN TIKLAYIN

36 yorum:

  1. Bu kitaptaki taktikler çok işime yaradı teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Kitabın kampanyası devam ediyormu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kısa bir süreliğine devam ediyormuş fakat çok yakında kampanya bitecekmiş

      Sil
  3. eski sevgilimi kazanmak istiyorum onu birtürlü unutamıyorum napmam lazım kitap işe yararmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitaptaki bilinçaltı metodları ile onu tekrar kazanmanız içten bile değil değişime siz bile şaşıracaksınız.Hiç birşey yapmadan oturarak bekleyerek eski sevgilinizi kazanmanız mümkün değil.

      Sil
  4. Şu anda Eski Erkek Arkadaşı Geri Kazanma Formülü kitabı satış rekorları kırmaktadır.2012 yılının ilk çeyreğinde dijital kitap satışlarında en çok indirilen e-kitaplar listesinde bulunuyor.Bu kitaptaki taktiklerle Sadece 39 tl ye eski sevgilinize tekrar sahip olabilirsiniz.Detaylı bilgi için tıklayın Eski Erkek Arkadasi Geri Kazanma Formulu

    YanıtlaSil
  5. ESKİ SEVGİLİMİ GERİ İSTİYORUM NOLUR BANA GERİ DÖNSÜN!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  6. eski sevgiliyi geri getirmede gerçekten işe yarıyormu ya lütfen faydasını gören biri yanıtlasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gamzecim kitapta anlatılan taktikler hakketen işe yarıyo en azından hiçbişey yapmadan bekleyerek onu başkasına kaptırma

      Sil
    2. Yani işe yarıyor denebilir. ben kendi çapımda uygulamaya çalıştım ve şimdi tekrar birlikteyiz. Çok şükür olsun :) ..aslında kitapta anlatılan şeyler klasik . sağlam durun , yalvarmayın , laf sokmayın , kendi hayatınıza odaklanın, sosyal çevre edinin , ararsa neşeli mutlu görünün (-ki bu ona gerçekten şaşkınlık veriyor ve onu rahatsız ediyor) sitem etmeyin, ben hiç bişey yapmadım o gittiğinde , hemen dans kursuna yazıldım , arkadaşlarımla vakit geçirmeye başladım , yokluğunda deliler gibi ağladım haykırdım, ama aradığında boğazımı temizleyip , göz yaşlarımı silip hiçbirşey olmamış gibi neşeli davrandım. 2 hafta sürdü dönmesi. bide kitabı alıp okuyunca kendini güçlü hissediyorsun ve ne yapacağını biliyor olman seni motive ediyor. hedefe kilitleniyorsun. ben kitabı bitirdiğimde tamam dedim bu iş :) ve tamam oldu. tabi bütün bunların yanında Allaha dua etmeyide unutmamak lazım. herkes için hayırlısı olur inşallahh.. sevenler kavuşsun yaaa

      Sil
    3. Tavsiyen için teşekkürler bu kitabı alıcamm ve onu başkasına bırakmıycam

      Sil

    4. Eğer sen onu seviyorsan ve istiyorsan,mutlaka oda seni seviyordur.Bu kaçınılmaz bir gerçek.Fakat senin de ona karşı sevgin bittiyse yapacak birşey yok

      Sil
  7. bu kitabı alırken kendi kendime dedimki bu ilişkiyi kurtarmak için son kez birşey yapıcam. ve kitabı aldım. işe yaradı. erkek arkadaşımın karşısında sapasağlam güçlü bir kadın profili çizdim. döndüğünde bana 5 kat daha hayran kaldı. Çok şükür halada öyle. sadece bu kitapla kalmayın insan ilişkilerinin anlatan kişisel gelişim kitaplarıda okumaya devam edebilirsiniz nacizhane fikrimce. ufkunuzu ne kadar genişletirseniz hayatı okadar sevip, duruşunuzu sağlamlaştırabilir ve sergileyebilirsiniz. bu kitabı okuyunca kendinizi çok güçlü hissediyorsunuz. ve ne yapacağınıza dair bir planınız hedefiniz oluyor. buda kendinizi çok iyi hissetmenize sebep oluyor. ilişki için son birşey yapmaya değer bencee ;))

    YanıtlaSil
  8. Bence seviyorsa zaten geri gelecektir sevmiyorsa ne yaparsanız yapın nafile o yuzden zamana bırakmak en dogrusu

    YanıtlaSil
  9. arkadaşlar ben eski sevgilimle ayrılalı 3 hafta oldu fakat birbirmnizi görmüyoruz aynı ortamda degiliz. yinede işe yarar mı

    YanıtlaSil
  10. sevgilimden ayrıları 3 hafta oldu fakat birbirmiz hiç görmuyoruz aynı ortamlarda degiliz. yinede kitap işime yararmıki. iletişimimiz yok şuan

    YanıtlaSil
  11. arkadaşlar ben eski sevgilimle ayrılalı 3 hafta oldu fakat birbirmnizi görmüyoruz aynı ortamda degiliz. yinede işe yarar mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yarıyo güzelim.kitabın resmi sitesindede bu sorunun cevabı var zaten

      Sil
  12. Eski erkek arkadaşım beni artık sevmediği için ayrıldı, peki onun sevgisini geri kazanmam için bu yöntemler işe yarar mı nihayetin de bir erkek zorla sevecek değil ya gerçekten işe yarıyor mu?

    YanıtlaSil
  13. Kitabı başkasının bilgisayarına indirmeyi düşünüyorum yazıcı ile çıktısını alabilir miyiz?

    YanıtlaSil
  14. Kitabın resmi sayfasında neden tc kimlik numaramız isteniyor?

    YanıtlaSil
  15. Ben bu kitabı aldım ama eski erkek arkadaşım benimle hiç bir şekilde konuşmuyor ayrılık üzerinden neredeyse 1 ay geçti yapmam gereken herşeyi yaptım ama faydasız. Son çare kitabı aldım ama adam benimle ne görüşüyor ne konuşuyor, zaten mesafe olarak uzağız. Bu taktikleri uygulamam için ufak da olsa bir iletişim gerekli. Uzaktan uzağa bişey yapamıyorum dolayısıyla uygulamaya koyduğum şeyleri de eyleme geçiremiyorum. Ne yapmalıyım yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  16. Nasıl indireceğim yardım eder misiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1-BURAYA tıklayarak Eski Erkek Arkadasi Geri Kazanma Formulü Kitabı resmi sitesine gidin.

      2-Satın al butonuna tıklayın.Karşınıza çıkan ödeme sayfasından bir ödeme yöntemi belirleyin.E-mail adresinizi o sayfaya girin.

      3-Ödeme yaptıktan sonra Mail adresinize kitabı indireceğiniz bir Link gönderilir.

      4-Bu linke tıklayın.Kitap otomatik olarak bilgisayarınıza yüklenecek.

      Eski erkek arkadaşı geri kazanma formülü kitabı bir e-Kitap olduğu için gecenin saat 3 ü bile olsa hemen bilgisayarınıza indirerek okumaya ve uygulamaya başlayabilirsin.

      Sil
  17. Ya eski erkek arkadaşı geri kazanma formülü kitabını okuyanlar varmı? bu kitap işe yaradımı lütfen bu kitabı okuyanlar yorumlarını yazsınlar bizde ona göre hareket edelim teşekkürler

    YanıtlaSil
  18. ben alım okudum uygularsan evet işe yarıyo

    YanıtlaSil
  19. yardım edin ya havale ile para yatırdım olmuyo

    YanıtlaSil
  20. iyi günler sitenizden bir kitap satın aldım havale ile bu sabah ödeme yaptım kitabı bilgisayarıma nasıl indirebilirim her hangi bir mail gelmedi yarımcı olursanız sevinirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,havaleyi yaptığınız gün içerisinde mail adresinize indirme linki gönderilir.Mail adresinize gelen linke tıklayarak kitabını indirebilirsin.

      Sil
  21. ben bu kitabı almak istiyorum ama erkek arkadaşımla birbirimize girdik ve ailesi de beni istemiyor.yine de işe yara mı?

    YanıtlaSil
  22. ben bu kitabı almak istiyorum ama eski erkk arkla birbirimize girdik çok kötü şeyler yaşadık karakolluk bile olduk:(ve ayrı şehirlerdeyiz telefonlarımı açmıyo kesinlikle ailesi de beni istemiyo ama onu çok seviyorum yine de işe yarar mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Problem değil,Eski Erkek Arkadaşı Geri Kazanma Formülü Kitabı”nda anlatılanların çoğu sizin veya erkek arkadaşınızın nerede yaşadığı ile ilgisi yoktur.

      Sil
  23. Ben kitabı dün havale yoluyla aldım hala gelmedi neden acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski erkek arkadaşı geri kazanma formülü kitabı dijital bir e-kitaptır.Bu yüzden bilgisayarınıza yada akıllı cep telefonunuza indirerek okuyabilirsiniz.Kitabı indireceğiniz link ise e-mail adresinize gönderilir.E-mail adresinizi kontrol ediniz.

      Sil